Meny

Agera Affärsstöd Kurs

Agera Affärsstöd Kurs med sin moderna kurswebb integrerad med affärssystemet passar utbildningsföretag som erbjuder kompetenshöjande aktiviteter i form av personalutbildningar, kurser, nätverk, frukostmöten och seminarier.

Alla aktuella aktiviteter publiceras på webben och visas i den grafiska kalendern. På så sätt kan man effektivisera kommunikationen med medlemmar och kunder och skapa mervärde för dem genom enkel anmälan och ”Mina sidor”.

Agera Affärsstöd Kurs hanterar hela processen från kurskalkyler, offerter och säljande info på webben till anmälningar, kallelser, digitala kursutvärderingar och fakturering.

 

Har du frågor om Agera Affärsstöd Kurs?

Agera Affärsstöd Kurs - säljer och administrerar era utbildningar

Exempel på funktioner

Kursspecifika delar

  • Kalkyl direkt på kurser
  • Lägga upp kurser med flera datumtillfällen
  • Automatisk generering av medlemsfakturor
  • Hantering av nätverk med medlemmar och tillfällen
  • Utskicksfunktion med designade HTML-mail
  • Kallelser som skickas som designade HTML-mail
  • Checklistor för genomförande av varje tillfälle
  • Rapporter och statistik, vem har gått vilka kurser mm
  • Skapa bokningar, t ex lokal och lärare, direkt från tillfället
  • Digital och mobil kursutvärdering
  • Påminnelsehantering (*tilläggsmodul) håller reda på när personer behöver gå en uppföljningskurs eller liknande för att t ex förnya en behörighet

Kurswebb

  • Översiktlig kalender med kurser, seminarier mm
  • Anmäl medlemsskap eller till nyhetsbrev direkt från kurswebben
  • Anmälningar på kurswebben kommer direkt in i Agera Affärsstöd Kurs
  • “Mina sidor” för att se genomförda och kommande aktiviteter
  • Personalansvarig får överblick över sina anställda

I Agera Affärsstöd Kurs används samma data på många ställen. Den information om kurser och deltagare som du skriver in i affärssystemet används både för eventuell printad info som deltagarlista, för mailutskick som kallelse och för att sälja och anmäla på kurswebben. På så vis slipper du att uppdatera ändrad information flera gånger.

Agera Affärsstöd Kurs har funktioner för att stödja lagstiftningen kring personuppgifter reglerat i GDPR så som loggning, åtkomst- och behörighetskontroll, kryptering, funktionalitet för gallring av personuppgifter samt möjlighet att få ut registerutdrag om en person.

Förutom anmälan till olika aktiviteter kan kunderna via kurswebben logga in på ”Mina sidor” och se vilka kurser de deltagit i tidigare. Nätverksmedlemmar får mail med nästa tillfälle och kan tacka Ja/Nej direkt från mailet.

Både webbplats och mailutskick har s.k responsiv design vilket gör att innehåll och layout automatiskt anpassar sig till t ex en mobil.

 

Demo, priser och villkor

För att utvärdera Agera Affärsstöd Kurs kan du boka en demovisning som vi kör via TeamViewer där vi tillsammans går igenom funktionerna. Hör av dig till oss för att boka en tid.

Agera Affärsstöd Kurs fungerar i både Mac- och Windowsmiljö. Du kan köpa alternativt hyra systemet med förmånligt avtal. Fördelarna med att hyra är att du binder dig endast för 12 månader. I hyresavtalet ingår programsupport, drift, server och backup. Du kan välja att ha systemet på en egen server men de flesta kunder kör den i vårt ”moln”.

Hyra affärssystem med tillhörande kurswebb inkl support, uppdateringar och drift i Montanias moln: från 4 500 kr per månad
Startkostnad beroende på konfiguration, webbdesign osv.

Kontakta Montania för behovsanalys och pris för ditt antal användare. Systemet kan anpassas för just din verksamhet.

Ring 035-13 68 00 för rådgivning, beställning eller support

Kontakta oss

Referenser kurswebb

Copyright © Montania System AB · Använder WordPress.