Meny

Vi på Montania vill önska er alla en God Jul och ett Gott Nytt År och vi tackar alla kunder, partners och leverantörer för ett väldigt bra år tillsammans. Vi kan se tillbaka på år 2016 med stolthet och glädje och en stor mängd genomförda kundprojekt varav några kan ni läsa om nedan.

Jag vill personligen också tacka all vår fantastiska personal som möjliggjort detta under året och som utvecklar bra system med gränssnitt och kvalitet i fokus och som tar hand om våra kunder både före och efter köp med kunnigt, engagerat och personligt bemötande.

Vi har under jul- och mellandagarna öppet som vanligt alla helgfria vardagar med undantag av trettondagsafton då vi stänger kl 11:30.

Väl mött och vi ses igen under nästa år då vi berättar mer om alla spännande system och lösningar vi gjort.

Lasse Delin, VD

 

Något av allt vi gjort under 2016:

  • Vi lanserade vårt helt nya Agera Affärsstöd e, ett komplett och modernt affärssystem i FileMaker  med tillhörande e-handelsplattform. Vi har redan gjort flera nya installationer bl.a åt ConEra som under början av nästa år kommer att ha ca 15 kundunika shopar.
  • Inventeringsfunktion via iPad och samleverans via iPad åt Trigono
  • Webbaserad schemaläggning av personal åt Amadeuskliniken
  • Flera nya kunder på vårt webbaserade bokningssystem
  • Framtagning av vår beställningsportal ”Web to Print Designer” som är ett mångsidigt webbsystem för att skapa tryckfärdiga PDF-dokument med korrekturvisning direkt på webben.
  • Flera nya kunder på vårt affärssystem för kurs- och utbildningsföretag.
  • Vi hälsar Linnéstudenterna välkomna som kund av vårt studentkårssystem Agera Medlem

Copyright © Montania System AB · Använder WordPress.