Meny

Rekrytering: Verksamhetskonsult – Kundstöd

Är du relationsskapande, har kunskap om ekonomi och affärsprocesser och trivs med ett mål- och samarbetsinriktat arbetsklimat? Då kan vi erbjuda en utvecklande roll med ansvar för egna kundprojekt. Montania bygger egna webb-, affärs-, och ekonomisystem och vi har många nya kundprojekt på gång.

Inledningsvis kommer du hjälpa befintliga kunder som använder Montanias affärssystem med programfrågor och felsökning vilket ger värdefulla kunskaper om kundernas system.

Med tiden kommer du att växa in i rollen vilket även innebär att du mer självständigt sköter dialogen med kunden. Viktiga delar är budget och tidplan för nya funktioner och projektadministration.

I takt med din egen utveckling kommer du själv att kunna diskutera kundens behov och i samråd med kollegor ta fram möjligheter och förbättringar i systemen som förenklar kundens verksamhet.

Personen vi söker har goda kunskaper om och ett intresse för företagande samt ekonomiprocesser. Vi tror du har en ekonomisk utbildningsbakgrund med lägst gymnasiekompetens samt gärna erfarenhet av en samordnande och kommunikativ roll. Du trivs med många kontaktytor både internt och externt.

Som person kan du se helheten utan att missa detaljerna. Du är drivande och tar dig också tid att lyssna och dokumentera.

Är det viktigt för dig att utmanas, utvecklas och hjälpa kunder att jobba smart? Vi kan erbjuda dig variation, utmaning och den drivkraft som finns i ett mindre kunskapsföretag.

Nilsson & Mossberger har hand om rekryteringen, läs mer om jobbet och välkommen med din ansökan för att bli vår nya medarbetare. Sista ansökningsdag 10 november.

Copyright © Montania System AB · Använder WordPress.