Support

Programvara är en färskvara. Säkra investeringen – teckna serviceavtal!

Med serviceavtalet har du alltid tillgång till hjälp och är samtidigt försäkrad om att ha den senaste programversionen. Under det dagliga arbetet behövs normalt sett ingen hjälp med programmet. Men ibland kan man köra fast och snabbt behöva hjälp – t ex vid bokslut.

Detta ingår i våra förmånliga serviceavtal:

  • Tillgång till programhjälp från vår duktiga supportavdelning via telefon eller e-post.
  • Information om nya versioner och automatiskt utskick av kostnadsfria uppdateringar då det sker mindre förändringar av programmet, t ex vid lagförändringar och nya rekommendationer eller förbättringar av programmet.
  • Rabatt på utbildningar och övriga konsulttjänster.
  • Möjlighet att köpa uppgraderingar och nyutvecklade produkter till ett förmånligt pris. Befintligt serviceavtal flyttas då automatiskt över till ditt nya program.

Som kund hos Montania vill vi att du ska känna dig trygg och säker, därför ingår 2 månaders serviceavtal vid köp av StepOne-program och Agera Affärsstöd/ Agera Affärsstöd Skylt.

Att teckna extra serviceavtal är frivilligt. Ett serviceavtal löper årsvis och du kan säga upp ditt serviceavtal genom att inte betala vid nästa avisering. Inkomna supportfrågor utan giltigt serviceavtal debiterar vi för nerlagd tid. Teckna serviceavtal till ditt program i Montania Shop.

Kontakta supporten

För att komma i kontakt med supporten kan du:

  • Skicka e-post till support AT montania DOT se
  • Ringa på telefon 035-13 68 00
  • Faxa till 035-13 68 01
  • Ladda upp fil via vår webb